۲۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۳:۲۴

موحدمنش خبر داد:

ارسال 70 مقاله به همایش ملی اقتصاد مقاومتی

ارسال 70 مقاله به همایش ملی اقتصاد مقاومتی

ساری - خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه پیام نور مازندران گفت: 70 مقاله به همایش ملی اقتصاد مقاومتی در ساری ارائه شد.

صادق علی موحدمنش در گفتگو با خبرنگار مهر، زمان برگزاری این همایش را سوم اسفند و مکان آن را سالن همایش هتل سالاردره اعلام کرد.


وی گفت: همایش ملی اقتصاد مقاومتی با رویکرد تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برگزار و چند مقاله برتر در آن به صورت سخنرانی ارائه می شود.



موحدمنش از انتشار حدود 70 مقاله برتر ارسالی به این همایش در قالب کتاب خبر داد و افزود: این همایش زمینه خوبی برای همکاری های متقابل دستگاه های اجرایی، بخش خصوصی و دانشگاه فراهم کرده است.



وی گفت: این همایش یک روزه در محورهای اقتصاد مقاومتی و تولید ملی، اقتصاد دانش بنیان و تولید ملی، اقتصاد تعاون و تولید ملی، سرمایه و تولید ملی، بهره وری و رشد اقتصادی، حسابداری و تولید ملی، نیروی کار و تولید ملی، کارآفرینی و تولید ملی، تجارت خارجی و تولید ملی، آموزش مهارتی و اقتصاد مقاومتی، قوانین و مقررات و تولید ملی، تجارب تاریخی و الگوهای موفق تولید ملی برگزار می شود.



رئیس دانشگاه پیام نور مازندران رویکرد اقتصاد مقاومتی را چگونگی دستیابی به موفقیت در شرایط تحریم دانست و افزود: در این شرایط نقش دستگاه های دولتی و بخش خصوصی با نمایندگی اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی استان بسیار پر رنگ است.

 

وی بیان داشت: دانشگاه پیام نور مازندران می تواند جهت تحقق اهداف و توسعه برنامه های استان به عنوان مشاور تخصصی دستگاه های اجرایی اقدام کند.



موحدمنش افزود: همایش ملی اقتصاد مقاومتی را دانشگاه پیام نور مازندران با همکاری اتاق بازرگانی استان برگزار می کند.

 

کد خبر 1817205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha